donderdag 3 maart 2011

Geflitst?

In Mechelen is men volop bezig om het stadscentrum autoluw te krijgen. Verleden maandag heeft de burgemeester het allemaal komen uitleggen aan de bewoners van de binnenstad. Ik heb er een voorzichtig positief gevoel bij. Mijn huis staat niet enkel vlak op de rand van het autoluwe gebied, maar ligt ook op 1 van de vier lussen die de bezoeker naar de ondergrondse parkings moeten brengen; maar dat was eigenlijk al de-facto zo. Ze wordt wel enkelrichting.

Uiteraard hoort er bij zo'n project ook wat verkiezingspropaganda, zoals onderstaand iet wat stuntelig geknutsel. Wat mij vooral opviel aan het filmpje is de zwarte Volvo te zien tijdens de eerste 5 seconden. Over de AIC valt niet te discussieren, mijn nummerplaat eindigt op 493.
Is dit dan mijn debuut op youtube?

1 opmerking:

  1. Bère, als uwen auto van hetzelfde type en kleur is, dan kan het toch bijna niet anders dan den uwe zijn. In het vervolg altijd goed in uwe achteruitkijkspiegel zien en misschien toch wat royalties aan de stad vragen.

    BeantwoordenVerwijderen